אנחנו גם ב-

ספיישלים לחורף

הרמת כוסית לפסח

-

פסח הוא חג מיוחד שיש לקראתו הרבה מאד הכנות וארגונים, בעיקר במשרדים ומקומות עבודה. יש את הנושא של ההכשרה לפסח, את הבחירה של מה העובדים יכולים לאכול והיכן על מנת לאפשר גם לעובדים הדתיים להגיע ולאכול ללא חשש ויש כמובן את הטקס של הרמת כוסית לפסח שבו מסכמים מחצית מהשנה שחלפה ומציבים יעדים לקראת המשכה של שנת העבודה. מקובל להזמין כיבוד טעים, מיוחד ומקורי לטקס זה ולא בכדי מי שמארגן את האירוע יחפש רעיונות ויזמין את הדרוש מספיק זמן מראש. חשוב לא פחות לשים לב לסממני החג ולהפיק את הטקס בהתאם להם.

איך מארגנים טקס הרמת כוסית לפסח?

אמנם לא מדובר בטקס ארוך אך יש לו בהחלט חשיבות מבחינת המנהלים של החברה ולכן חשוב מאד להתחיל לפעול מספיק זמן מראש וכך להבטיח שמספיקים להזמין את השירותים הנדרשים, בעיקר בכיבוד. הרמת כוסית לפסח תהיה מבוססת על כיבוד שקשור לחג וכך גם הדקורציה בחלל או המקום שבו הטקס מתקיים. מכיוון שלא תמיד כלל העובדים אכן אוכלים כיבוד כשר לפסח הרי שצריך יהיה להזמין מה שיכול להתאים לכלל העובדים וכמובן שאפשר להוסיף לכיבוד גם פירות. כאשר עובדים עם ספק מקצועי ומנוסה בתחום אפשר לקבל ממנו ייעוץ והכוונה בנוגע למה שיהיה הכי כדאי ומתאים להזמין עבור כל ארגון או משרד.

החשיבות של הרמות כוסית לכבוד החגים

יש משהו מאד סמלי וחשוב בטקס הרמת כוסית לפסח או לראש השנה, כפי שמבוצע בכל מקום עבודה, קטן כגדול מדי שנה. העובדים מצפים לתשומת הלב הזאת מטעם חברי הנהלת החברה, הם מצפים לפגוש את כלל העובדים שבדרך כלל אורך השנה לא ממש מתראים איתם והם חשים בעצמם את החגיגיות של הימים לפני החג. מדובר בחג חשוב מאד גם למי שלא מקפיד על הלכותיו ולכן אי אפשר לעבור לסדר היום בלי להתייחס אליו.

מתעניינים בכיבוד שמתאים להרמת כוסית לכבוד פסח? לסוויט בייט יהיו הרעיונות המתאימים ביותר עבורכם ועבר העובדים שלכם.

הצטרפו לרשימת העדכונים החמים